dimecres, 21 d’agost del 2013

Mechas californianas

Hola bloggers! Fa uns quatre mesos vaig provar de fer-me "las mechas californianas", primer no em decidia i vaig decidir anar a la perruqueria. Però després al veure com ho feien vaig decidir comprar el pack de L'Oréal Paris de Préférence. Vaig seguir bé totes les instruccions i vaig quedar contenta del resultat; la clau és dividir-se la melena en cinc capes com a mínim i de cada una decolorar unes quantes metxes de pocs cabells. La última capa només cal fer-hi un toc per no destrossar el look ja que és la que es veu més.
Actualment hi ha moltes celebrities que les llueixen i a més són l'última moda!

Selena Gómez


Vanessa Hudgens

Vídeo de Las Mechas Californianas Sutiles
Fotografies de: http://www.ellookdelasfamosas.es/noticia/vanessa-hudgens-o-selena-gomez-duelo-de-mechas-californianas_a4241/1
Vídeo de: http://www.loreal-paris.es/coloracion/mechas-californianas.aspx

1 comentari:

  1. Hey nice blog
    I follow you now too on Chicismo
    want to follow each other here too?
    let me know on www.bebagottel.blogspot.com

    ResponElimina